Alles over uw bestelling

Onderstaand beantwoorden wij de meest gestelde vragen over het bezorgen, retourneren, ophalen van bestellingen en betaalmogelijkheden. Heeft u een andere vraag over uw bestelling? Neem dan contact met ons op via het formulier.

Waar is mijn bestelling?
  • Nadat u uw bestelling heeft geplaatst, sturen wij u een bevestigingsmail met de verwachte levertijd en de details van uw bestelling.
  • Heeft u aangegeven dat u uw bestelling op wilt halen in de winkel dan ontvangt u een bericht dat uw artikel klaar ligt om te passen.
  • Zodra uw bestelling is verzonden sturen wij u een e-mail met het trackingnummer.
  • Het kan tot 48 uur duren voordat het trackingnummer is geactiveerd. Uw bestelling is te volgen zodra het pakket is aangekomen in het postsorteercentrum van PostNL. Houd er rekening mee dat uw trackingnummer pas werkt wanneer uw bestelling door ons is verwerkt.
  • Met een account kunt u snel en eenvoudig uw huidige en nieuwe bestellingen inzien.
Wat zijn mijn betaalmogelijkheden?

U kunt met de volgende betaalmethodes bij ons afrekenen:

  • iDeal
  • Afterpay: achteraf betalen met Afterpay (hiervoor rekenen wij €0,99 servicekosten)
  • Mastercard
  • Visa
  • Maestro
  • Lingeriecheque: na het plaatsen van uw bestelling kiest u uw gewenste betaalmethode. Vul in het veld “ Code inwisselen” uw unieke code van de  lingeriecheque in en plaats de bestelling.
Wat zijn de verzendopties?
  • Wij verzenden via PostNL.
  • Wij bezorgen GRATIS bezorging bij een bestelling vanaf €50.00.
  • Onder de €50.00 berekenen wij €3.95 verzendkosten.
  • U kunt uw artikel GRATIS ophalen of reserveren in de winkel.
Hoe retourneer ik mijn bestelling?

Mocht het artikel niet aan uw verwachting voldoen dan is het geen probleem om deze binnen 14 dagen na leverdatum retour te zenden. Wilt u zo vriendelijk zijn om de artikelen die je retour wenst te sturen, eerst aan te melden. Zo kunt u ook meteen aangeven of u het wilt ruilen of dat u liever uw geld terug krijgt.

Meld hier uw retourzending

Weigerings voorwaarden

  • Gedragen producten 
  • Producten waarvan labels en/of prijsetiketten zijn verwijderd
Kan ik mijn artikel ook terugbrengen of ruilen in de winkel?

Artikelen kunnen GRATIS retour of omgeruild worden in de winkel. Neem uw bestellingsoverzicht mee. 

Hoe werkt terugbetaling?
  • Het kan tot 14 werkdagen duren voor wij uw artikelen ontvangen, verwerken en terug betalen.
  • Als u op het moment van aankoop een korting heeft ontvangen op uw gehele bestelling, ontvangt u bij retourneren enkel het bedrag terug dat u hebt betaald.
  • Terugbetalingen worden gedaan via de oorspronkelijke betaalmethode. Als u met een lingeriecheque heeft betaald, ontvang u een nieuwe kaart met het retourbedrag.

Onze contactgegevens

Onze openingstijden


maandag 09:30–17:30
dinsdag 09:30–17:00
woensdag 09:30–17:30
donderdag 09:30–21:00
vrijdag 09:30–17:30
zaterdag 09:30–17:00
zondag Gesloten

Mail ons

info@krimpenfortlingerie.nl

Of vul het contactformulier in:

7 + 11 =

Bel ons

Wij horen graag van u:

0183-631765

Of via WhatsApp:
06-13486666

Adres

Gasthuisstraat 38
4201 JR Gorinchem