Garantie & klachten

Krimpenfort Lingerie Gorinchem staat garant voor een hoge kwaliteit. Mocht er toch iets zijn, neem dan contact met ons op.

Ik heb een kapot of verkleurd product ontvangen. Wat nu?

Dit is heel vervelend. Met een kwaliteitscontrole voorafgaand aan uw verzending of aankoop aan de kassa proberen we dit te voorkomen. Mocht u toch een kapot of verkleurd product van ons hebben ontvangen, neem dan gelijk contact op met ons. Dan zorgen we voor een oplossing.

Hoe kan ik een klacht melden over een product?

Heeft u het artikel tot 14 dagen geleden gekocht en nog niet gedragen? Dan kunt u het altijd gratis retourneren en/of ruilen.

Heeft u het artikel meer dan 14 dagen geleden gekocht of al gedragen?

Kom dan bij voorkeur even langs in de winkel zodat wij direct naar een oplossing kunnen kijken. Is naar de winkel komen lastig? Stuur dan een e-mail met in de bijlage een aantal foto’s waarop het probleem goed zichtbaar is. Geef ook een korte omschrijving van de klacht en het ordernummer of kassabonnummer door. Per e-mail kan dit via info@krimpenfortlingerie.nl . Vervolgens nemen wij binnen twee werkdagen contact met u op.

Wat is mijn garantieperiode?

U ontvangt op al uw aankopen de wettelijke garantie. Aan de wettelijke garantie is geen vaste termijn gekoppeld, dit verschilt namelijk per product. Wat wij veel belangrijker vinden is dat u tevreden blijft over onze service en we samen naar een oplossing zoeken. Neem gewoon contact met ons op en samen zoeken wij naar een oplossing.

Waar kan ik een geschil melden?

Wij zullen er alles aan doen om uw klacht op te lossen. Mocht je ondanks onze goede zorgen niet tevreden zijn over de door ons afgehandelde klacht dan kunt u uw klacht voorleggen aan een onafhankelijke klachtencommissie, een onderdeel van Stichting Belangen Verbond van Borstprotheseleveranciers. Vereniging BVBL is bereikbaar via:

Stichting BVBL
Postbus 1544
6501 BM NIJMEGEN
06-29299192
info@bvbl.nl
www.bvbl.nl

Als ook de Klachtencommisie er niet in slaagt uw klacht tot tevredenheid op te lossen dan kan de klacht worden voorgelegd bij het secretariaat van de SEMH. In dat geval is er sprake van een geschil. U kunt de SEMH –bij voorkeur- schriftelijk bereiken via:

Secretariaat Stichting Erkenningsregeling Leveranciers Medische Hulpmiddelen (SEMH)
Postbus 526
2400 AM Alphen aan den Rijn

Telefoon: 0172-414814
Fax: 020 – 524 8118
Email: info@semh.info

Waar kan ik een klacht melden over de dienstverlening?

Vaak krijgen wij complimentjes over hoe wij u helpen en adviseren, maar mocht u niet tevreden zijn over onze dienstverlening of hoe u bent geholpen in de winkel. Dan horen wij dit graag. U mag ons altijd even bellen of mailen. Dankuwel!

Onze contactgegevens

Onze openingstijden

 

maandag Gesloten
dinsdag 09:30–17:30
woensdag 09:30–17:30
donderdag 09:30–17:30
vrijdag 09:30–17:30
zaterdag 09:30–17:00
zondag Gesloten

Mail ons

info@krimpenfortlingerie.nl

Of vul het contactformulier in:

11 + 2 =

Bel ons

Wij horen graag van u:

0183-631765

Of via WhatsApp:
06-13486666

Adres

Gasthuisstraat 38
4201 JR Gorinchem